Search This Blog

Tuesday, January 03, 2012

ntah bila nak habis...

aku br tau yg norhayati berahim kluakan novel baru. masa pantang 3 bulan hr tu xsempat nak berblog2 bagai.. skali bl tgk kat blog dia, eh dah kluar yg baru. zasss g kedai auntie. beriya nak membeli, skali dah licin. auntie kata kena tgg, dia buat order baru.. frust2.. 2,3 mgg pastu g pulak, eh auntie ada simpan utk aku 1.. syok2...
tapi skang ni dah  masuk 2 mgg bli novel ni.. tapi baru sempat baca 2 bab... slalu klau dah 2 mgg bli, silap2 dah nak masukl 2 kali baca.  masa sangat mencemburui akuuuuuuuuuuuuuuu... kekek


yg ni baru habis baca. beli bulan 10 hr tu. pas pantang 44 hari, aku xleh jln2 lagi. umi xkasik. maka duk ngadap yg ni jelah. tebal gilak! bln doblas br habis baca. fuhhh.. mencabar btoi nak habis. dah la tebal, berat plak tu.. asal nak baca, amni ek ek, asal nak baca, amni ek ek. asal amni ek ek, nak baca novel.. bila mau habis daaa...
akhirnya berjaya jugak habiskan.. seb baik la cita dia bule tahan gak. xla boring sgt. keluaran kaki novel ni kena tgk gak sapa novelis dia. klau recommended baru aku bli, klau x, xkuasa den...

2 comments:

  1. kalau zura baca novel.. suka skip2.. hehe sbb tu xtau jalan cite n cepat je abis hehee :)

    ReplyDelete
  2. skip? rugi la... hehe..xleh feeling

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...