Wednesday, January 11, 2012

Ombak Rindu dirumah saja....


ginilah bila dah ada anak.. layan movie dirumah saja..* sedih
but sokayyy... xgamak kut nak bersuka ria kat luar n tinggal anak kat org.. kekek
since aku duk berzikir kat laki aku nak nengok ombak rindu, skali mlm tu dia bwk balik dah. bukan tgk kat astro first, sebab aku xsubscribe pun channel tu. laki aku download saja.. tu kan keja dia.. bnyk gak movie yg kami layan cenggini saja... mueheheh
cocok kabel dr lappy ke tv, maka layanlah kami anak beranak citer ombak rindu. xla sebest nengok wayang.. tapi bolehlah dari xada. ater, tv kecik nau...

'redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah'...kakakaka

pada aku citer ni biasa2 saja. duk baca kat blog2, ramai yg kata sedih, siap nangis2. aku duk tunggu gak, part mana nak nangis. skali nan hadooo. bab cintan2 ni susah aku nak feeling la. tp part maya masuk wad sebab bleeding tu, haaa, yg tu ada sket tersentuh la. laki aku plak yg over feeling. duk buat muka sedih sebab aoran kasar ngan maya.. diakan minat maya karin.. puiiiiiiiiiiiiiii... masa duk nengok citer tu, klau dia nak bgn g dapur ke, toilet ke, bleh plak dia pause dlu. karang termiss katanya. aku jerit la.. dah ko nak pegi, pegi jelah kan. klau tgk wayang mana da nak pause2 ni smua. ok, dia play balik, pastu dia g minum. bila dia meh kat dpn tv tu, dia rewind balik scence yg dia terlepas. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... tensiiii...

klau org yg xbaca novel ombak rindu ni, maybe xpaham sgt cita ni. sebab laju jek kan. klau ikut sebijik mcm novel, mau 8 jam xhabis lagi movie ni. aku xminat maya, so, pada aku, boleh la lakonan dia. aoran.. auwwwwwww.. mak sooka noks!! hehe. tapi lakonan dia pun biasa2 jek. bnyk sgt dah kut watak jantan romantik yg dia bawak. so, mcm xdak kelainan sgt. cer, ambik hero lain pulak. ambik jehan miskin ke, ashraf muslim ke.. eh.. lisa, superb! dia watak garang2 gitu jadik la jugak. sebab org comel bila marah is cute... mcm aku.. muahahahaha

paling aku xpaham, watak diorg nak beromen pas kawen tu. bakpe lah nak buat sampai berkemban, pastu gosok2, feeling2 lebih2.. kan dah kena kutuk.. haishhhh.. bebudak nengok xbagus la kan. xpayah la nak describe sangap romantik sampai cam gitu. pada aku la. org lain mungkin suka..




mak lagi suka datin maimon feeling watak izzah kut.. kakakakakaka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...