Search This Blog

Loading...

Thursday, February 16, 2012

drama queen

budak kecik ni drama queen sket. klau suara aku cam terkuat sket, mula la nak cebik2 mulut, pastu berjejeh air mata kluaq. pastu nangis pun suara cam gatai jek bunyik. aku biar jek tgk dia nangis, sebab kelakar ok.. nangis lapar lain, nangis nak mengamok lain, nangis gatai lain, nangis sakit, herm, baru sekali. habis kecoh 1 umah.. muahahaha.. amni bukan jenis yg menangis. dia cuma nangis lapar or nangis sebab org xpedulikan dia. 2nd week hantar dia kat umah pengasuh, tetiba nangis. sampai serak2 sora. napa ntah.. sebelum tu ok je. aku g ambik, eh, sengih pulak.. pengasuh pun mcm hairan sebab seminggu duduk situ, xnangis pun.
masa dlm pantang tu, slalu gak la nangis. kena duk peluk, riba dia, baru senyap. dah besar sket, ok dah.. mula2 kenal dunia kan..

skang ni nangis bercampur skali ngan merepek. sebab mulut tu makin meramah dah skang ni.. celik mata jek, mulut pun merapu meraban sama. naik kreta ja mulut diam..

2 comments:

  1. ala2 cian...pepagi nk memanje....hehe....nangis pon nmpak cute =)

    ReplyDelete
  2. hehe.. kiut klau dia cebik2 mulut nak nangis tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...