Tuesday, April 03, 2012

kenduri seterusnya..

perghh.. baru nak update kenduri kawen kazen aku yg bln lepas. berjanggut baru ada masa nak buat entry. silap2 pengantin pun dah bunting.. awwww..

ni kazen sebelah abah aku. thn ni kazen2 yg kawen smua belah abah. dah smua lbh kurang sebaya jek. dia ni muda dlm 4 ke 5 thn kut dr aku. nama dia azilah, tapi kami kat sini panggil dia gedek. wa aku kata sebab dlu masa dia kecik2, bila bule jalan, terkedek2 jek sebab dia ni pendek. skan ni pun kecik molek jek orgnya. cuma la ni berisi sket, xberapa nak kecik molek dah.

elok jek pengantin sampai blk dr make up, kami pun sampai. menggedik amek gambar dulu. baju pengantin sangat santek. tetiba aku pun terlebih terkois dr pegantin. amni pun bergaun sakan.. kazen aku kasik lama dah baju nih, skang baru bule pakai. somel gilak amni pakai baju tuuu.. xagak2 puji anak sendri sampai gitu..

ngan mummy ani. pemberi gaun tersebut.. baru nampak gegirl sket anak aku tu.. mengkalau dak, sropa ahli sumo dah.

ngan mak itik lang.. bajet muda, xkasik amni panggil maklang. panggil kakak jek.. coiiii. budak pp kembong nih org amik gambar, dia isap jari plak

abah aku gini dah dia.. pengantin laki slalu kena gini ngan dia. time aku kawen pun gitu jugak. xpasal2 menantu tersipu2 malu sebab pak mentua over.. bahaha
pengantin laki org klang kut klau xsilap. dlu time diorg duk bercinta, dia da add aku dlm pesbuk. pastu siap komen kat gambar, siap panggil kakcik lagi. tu panggilan adik beradik la. aku dah terkonpius dah, ni sepupu aku yg mana.. skali bopren kazen aku daaaaa..


okes.. mencelah kejap.. gilak nampak gumuk dlm gambar nih. sapa tah yg amik gambar nih.. xmembantu langsung! carik la angel cun sketttt..

newly wed.. selamat pengantin baru, selamat melayari alam rumahtangga.. jangan karam dilautan luas sudeyyy..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...