Friday, April 20, 2012

serba serbi baru.. aku pun jadik haru biru

gila punya tajuk entry..

eh eh..
header baruuuuu
background pic pun baruuu
kaler2 pun baruuuuuu..
pendek kata, semua baruuu
tu pendek kata, panjang kata... mak haru biru nakk..

adoishh.. tukar2, edit2, aku pun tumpang ngong kut atas dah ni.. bahahah.. nak sangat tukar kan. yolah, jemu doh duk nengok muka aku duk kenyeh tu. gambar raya haji thn 2010 nun.. zaman2 ai cun melecun tu. skang ni lagi cun.. ** petirrrrr

suko dok gambar baru? ambik kau gambar budak pp kembong tu penuh header.. hahahha.. eh, anak aku, sukati la kan. blog aku.. sukasuka hati aku lahhhhh.. ko ada?
gambar background pun mak suka.. ada rerame... hehehe..
napa ntah tetiba nak tukau kaler plak. kaler hitam ni plak. gelap masa depan blog aku! adoihhh..
tapi ok pe. da jugak kaler merahhhh.. da rerame, da bunge bungee.. mak mak, ginilah kut. tetiba gak rasa kena buat bg nampak matang sket. namo ah gedik2 mcm zaman blm kawen dlu. mcm blog budak2 remaja tu smua kan.. nampak sangat faktor usia.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa matik la...



memula buat kaler pepel.. skang ni mcm suka kaler pepel plak dah. aku ni smua kaler aku suka. xtetap pendirian punya org!! tapi paling suka merah, hitam, putih, kuning.. oii.. bnyknya yg paling suka kak yah oi..
patern adalah sama. sebab? malas nak edit. nnt aku rajin and paling penting ada masa, aku edit lagi.. skang ni jaja gambar mak jemah junior dlu.. hehe






psstt - mama beni? mau buat header blog kahhh? mak ok jee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...