Wednesday, May 23, 2012

supplemen utk supermak@K29


 **pics from Google

skang ni aku ambik dadah suplemen ni utk  tambah tenaga zahir dan batin.
sejak 2 menjak nih aku rasa badan aku mcm xberapa nak bertenaga. balik keja, pas buat keja umah, pkul 9, 10 mcm tu aku dah lembik dah. tdor pun kdg2 stok tdor mati. laki raba tgh2 mlm, mmg kirim salam la.. tgh mlm kdg2 2,3 berjaga. amni kdg2 jaga kerap jugak. lapar xpun panas. esoknya g keja, menyengguk2 la aku kat opis.. sangat la xsronok..

pastu duk terpikir, bulan posa nnt cemana la gamaknya..
so, kena ada penyelesaian. pak sedara aku suggest ini. memula mcm mls nak layan. last xtahan, kena angkat jugak 1. hutang dlu.. muahahah... apak sedara aku dealer produk new image. paling top alpha lipid. yg tu mmg bagus utk kesihatan. tapi utk tenaga, dia suh ambik k29 nih.

masuk mgg ni dah 2 minggu aku minum. mmg terbukti keberkesanannya.. hoih.. ayat dah mcm testimoni plak dah. tapi btul. aku xdak la nak rasa mengantuk,  letih2 badan ke hapa dah. tapi xdak la sampai tahap bertukar jadik badang lagi. cuma ko rasa la beza tu. badan mcm segar la sket. xdak la melembik jek mai keja. pagi2, sblm g keja, minum segelas. klau minum mlm, masak la ko xtdor nnt.
tapi, rasa dia tu.. adoihh.. xsedap. pada aku la.. nak kata susu, xsusu sgt. vanila pun bukan. aku siap tambah milo masa nak minum.. heheh..

produk new image ni bnyk n rasanya smua org tau keberkesanan dia.
utk kesihatan ambik alpha lipid. tok mek aku dah brapa tin  kut minum. now dah bule jln2 g sapu sampah. dlu duk tdor jek.
nak diet, ambik SDII. ramai dah yg berjaya turunkan berat bdana. aku plan nak ambik jugak, but now aku ngan nyusu amni, so pasni la..
nak kuat, haaaa.. ambik K29 nih..
sapa mau, blh roger aku.. aku bkn dealer, tapi leh ambik kat bapak sedara aku.. dun worry, sebab ianya halal. apak sedara aku tu siap g jumpa dia punya tokey besaq  kat kelantan nun.. pendapatan 1juta dah sebulan jual dadah ni.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...