Search This Blog

Loading...

Tuesday, June 12, 2012

Wedding Ayu & Kie


cerita kenduri kawin lagi.. ni kazen aku plak. yg 2hb 6 tu.. ni kazen sebelah bapak aku. sedara mara belah bapak aku ni, baya2 aku ramai pompuan. skali bila dah besar, haaa.. segagan jek. tau segagan? mcm sekumpulan camtu la lbh kurang. tiap2 thn ada wedding. calon menunggu ada lagi 2 pompuan yg dah keja and cukup umor utk kawin. yg age below 24, ada 4,5 org lg kut.. thn depan, thn depan lg 1, ada wedding lagi la nih.. sooka mak!

yg ni anak maktam, adik abah. ayu, keja polis ni uolls.. jgn memain, kang kena tembak.. dia yg bongsu, kakak dia, ani, blm kawin lagi.



ni masa akad nikah. tu, damia budak gemok duk sebok jadi photog. anak sedara dia. mlm akad nikah aku pegi kejap jek. pkul 10 aku dah chow.. pkul 10.30 br akad nikah. lambat sbb tok kadi g nikahkan org lain dlu. aku mls nak tunggu. baik aku cabut sblm amni meragam. skang ni peel, nak tdor mlm, mengamok sesedap rasa dlu. mlm seblm tu aku dah pegi. habis 1 umah pakat dukung sbb ngamuk nak tdor. so, xnak spoilkan mood and majlis org, better aku blk awal. otw blk dia terlena dlm kreta, so, selamat dah mlm tu.. dpt la aku tgk super spontan akhir dgn aman..--tu yg balik awal tu.. miahaha





hari kenduri. santik kaler baju. baju pun santek sgt. pelamin pun sweet. ni gambar aku cilok dr pesbuk dia...dlm hp aku nan hado..
aku sampai lewat hr tu. aku pos amni dlu g ngan mak2 sedara dia yg volunteer nak jaga. selamatttt.. sebab lewat? g check kreta. kn mlm tu nak gerak g kl. pungpangpungpang, beratus habis. --dah xleh soping kat kl dgn heibat!!
aku kena g buat sendri sbb laki aku keja lagi hr sabtu tu. klau tgg dia, mmg xsempat. tapi no hal, aku kental punya org. takat nak g servis keta, apa da hal nak tunggu laki. bkn aku buat sendri pun tukar minyak hitam bagai. bwk g workshop je kan? hahahaha

gambar ngan pengantin ada la sekeping 2. tu pun menyelit jap suh photog dia ambik. dah sampai lambat, kalut2 mkn. pastu tukar baju amni, kasik dia mkn, tdor smua. bl nak jumpa pengantin, diorg nak pegi outdoor dah pun.

pengantin laki nun, dr ganu.. jauh nau.. knuri sana 8hb kut.

to ayu & kie, selamat pengantin baru. selamat melayari bahtera rumahtangga.. cepat2 buat anak.. bahahah..









** takat hari ni, habis dah wedding@knuri sedara mara utk tahun ni.. yg terdekat xdengar lagi. klau ada thn depan, bgtau awal yeee.. kut i peknen lagi.. muahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...