Search This Blog

Loading...

Tuesday, August 07, 2012

menu western sket utk berbuka

cerita berbuka minggu lepas.. hahaha..
tanya laki aku nak mkn pe utk berbuka. aku dah leh puasa dah hr tu. dia kata xkisah. aku lak dah muak kut mkn nasi utk berbuka n sahur. kita tukar sket la..-- padahal mls nak masak! laki suh buat spagetti pulok.. seb baik ada daging kisar dlm petihaiss.. so, ok sajork..


masak yg mudah gini, xperlu la kelam kelibut sgt. blk keja, buat rilex jek.. masak pun ala lenggang mak limah jek... pas siap smua, dekat nak berbuka goreng hashbrown sket.. air pun mls nak buat, aku minum oren twister jek.. dah cukup utk berbuka. tak payah membazir ikut hawa napsu beli itu ini kan..

mlm tu kami terlepas sahur!! adehh..
aku tercancel kan trus alarm tu. slalunya, aku hold, pastu bunyik lagi. aku set pkul 4.40am.  skali tercancel. sedar2, dah pkul 5.45 pg.. sadaqallah la jawabnya.. amni pun mlm tu langsung xjaga mintak susu..  

esoknya.. tgk air aip pun mcm air oren.. waaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...