Search This Blog

Loading...

Wednesday, October 17, 2012

Gobok baju idaman

nih gobok idaman untuk anak dara tersayang.. klau utk mak, besar ni takat muat buh baju dalam ngan sluar dalam jek. pendek kata yg dalam2 jek.. sebab kecik molek jek lemari nih. nak letak baju kurung or blouse toksah mimpi.. xceluih barangkali.. pakaian dlm mak disamakan dengan baju anak pulok.. apakah??
tapi serius comey giler klau ada lemari gini. aku lagi suka yg ni kut dr lemari kaler2 pink, gambar barbier bagai..


gambar baju, stokin bagai tu laci yek.. baguih kan? ada compartment khas gini. mana nak letak sluar, baju, stokin smua. senang nak suh anak ambik sendri baju dia. keja mak pun senang bila nak simpan baju anak. tu yg lagi penting kannnn..


baguihhhh.. siap bagi saiz panjang kali lebar bagai. senang nak g tempah. bule praktis utk anak kan? ermm.. rasanya klau nak tempah utk anak, memula kena buat utk bapak dlu. bapak walau dah tua, sukasuki tarik baju and campak baju ikut suka.. nak cari baju g tgk kat sluar, nak cari sluar panjang g tgk kat drawer sluar dalam.. dah lebih teruk dr anak pulok.. seb baik dpt mak yg  rajin kemas kan... rajin la sangatttttt... pfffffff




**This Training Dresser designed by Mountain View Cabinetry is engenius as it helps kids to keep all things in their place

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...