Tuesday, November 06, 2012

DD + FK

rasanya smua dah tau hero malaya yg sorang yakni farid kamil dah selamat jadi suami kepada diana danielle.. aku xsempat tgk kat astro mlm tu, bizi jaga anak, so baca and tgk gambar ka belog jelah..

suwit gileeeeeer ah diorg! kalah yusri dgn lisa. kalah scha ngan awal. fk&dd lagi suwit wit.. seriussss..





Photobucket
ada ja apek david nih.. baguih kan dia? anak2 buah kawen, walaupun islam, dia turut g bagi spport.

Photobucket
diana xpakai inai, just lukis je.sampai ke tapak tgn dia lukis. sanggup tahan tgn keras kejong ye nak cantik punya pasal. perasan tak, ada nama farid kat bunga tu?

Photobucket
cantik sgt! lain dr yg lain.. nikah outdoor. slalu sanding org buat outdoor. ramai yg komen kata napa xnikah kat masjid, g nikah kat tepi tasik. haishh.. pada aku, klau nikah kat masid, tapi yg datang tu xmenghormati masjid, masuk masjid xmenutup aurat,xsmayang sunat,duk bersuka ria dlm masjid, mana nak dtg keberkatan ye dok? baik buat kat tempat lain. bukannya wajid kawin kat masjid kan? yg penting, niat utk mencari keberkatan dengan berkahwin.. sekian.. dah mcm usjatah pilihan dah aku.

Photobucket
comey giler diana. xpenah lagi kut artis ke org biasa ke, wedding besar2 pakai kain batik. slalunya mau gaun 2,3 lapis, meleret2. mmg lain dr yg lain. walau berkain batik, dd tetap maveles.. -kain batik bukan sebarang kain ye. busuk2 mau ratus2 harga.. xkan nak pakai kain basahan pulak ye dok?

Photobucket
tersentuh hati mak nak tgk gambar nih... papa, annivesary nnt jum g lepak tepi tasik!

Photobucket
dan lagi.. comey kan?

Kami bertemu di majlis Lord’s Tailor. Saya terserempak dengan mama dan terus bertanya, “Diana mana auntie?”. Kemudian saya bertanya lagi, Diana ‘single’ lagi ke tak? Saya tidak perasan yang dia di belakang saya.
Ketika itu dia menoleh dan terus bertanya awak single ke tidak? Kalau awak single saya nak ajak awak jalan sekali nanti dan selepas itu kami tidak pernah jumpa.
Satu hari saya menghubungi Diana. Saya mahukan dia untuk membintangi filem arahan saya. Dia tanya berapa banyak ‘scene’ dan saya kata tidak banyak. Tapi saya sambung ‘scene’ dengan dia di luar lokasi (ketawa).
Sebaik kami meyakini bahawa hubungan ini serius, kami berdua sepakat untuk tidak terlalu ‘expose’ kerana mahu menyimpan sedikit kemanisan untuk saat-saat bahagia seperti hari ini. Baru boleh duduk rapat-rapat dengan dia.

see? how gentleman of farid kamil.. hadoih.. cair aku baca statement nih. mcm ni baru bagus. so, bl kawen, smua org teruja. seblm ni xda bnyk crita pasal cinta diorg. tau2 dah tunang, then nikah. then now, kemanisan tu pasti terasa. auwwww. haku pulak yg lebih.. mak suka nyah..

banyak lagi gambar diorg. g kat beautifulnara nun.. aku cilok smua gambar ni dr sana jugak.. syiok tgk.xjemu mata memandang.. haishhh.. mood nak sambut annivesary pun mai dah niii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...