Monday, September 30, 2013

Koleksi novel

sesaja nak tayang koleksi novel kak yah.. hahahahaha..

ini koleksi novel dari norhayati berahim sahaja. ada lagi, cari tak jumpa. ada yg org pinjam tapi ntah kemana peginya. ada yg hilang.. tsktsktsk... sedih oii. novel lama, mana nak carik dah..


semua yg ada. errr, sebahagian sahaja  sebenarnya nih. ada lagi kat umah abah aku. yg ni ada yg adik aku punya jugak. dia pun penggila novel jugak. cuma dia tak gila kat novel NB mcm aku. aku selected novel ja aku beli. tu yg mcm2 novel ada tu. cintan cintun tangkap leleh, sori ai tak layan. nak baca pinjam saja. nak beli, sorry... heheh

rak atas tu, novel2 baru. mostly adik aku punya. budak muda belia, beli semua novel cinta. aku punya 1 je kut, siti rosmizah tu.

2nd layer tu kebanyakkan aku punya. adik aku punya 2,3 ketul ja kut. mana yg dia punya aku dah bwk balik umah abah dah. rak tu aku baru beli, so aku nak letak novel2 kesayangan aku ja. kat 2nd layer tu, novel ada 2 row yeh. belakang depan aku letak. dlm gambar nmpk sket, tapi kat bahagian belakang ada lagi.

last, majalah. aku seorang yg pembaca. tak kira majalah and buku/novel. tapi sejak ada anak, dah kurang beli majalah. ada lagi majalah aku, tapi dah masuk kotak. tu antara yg aku beli thn ni. amni suka sangat koyak majalah. novel kurang sket sebab berat kut. dari aku amukan, baik lah aku simpan mana ygdah baca. tinggal seketul 2 cukup. tu pun dah ada yg dia koyak.

kalau hitung2, congak2, mau dekat 1k kut nilai novel2 aku. banyak kan?
rugi??
takkk..
ilmu tuuuu..

majalah?
penuh kotak dah kut. yg kat umah abah pun berlambak..
silap2 aku boleh buka library.. hahaha


korang suka baca novel?

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...