Search This Blog

Loading...

Tuesday, December 17, 2013

UMIE SUE 1st Giveaway

ada GA kat blog Sue. mudah, so, jomlah kita men'joinkan diri..




gambar yang dipertaruhkan.. model kecik kak yah.
kenit ni dari kecik kut pantang nampak penyapu/mop/bulu ayam/tong sampah. dapat ke dia mmg susah nak ambik balik.
gambar ni masa dia umo setahun camtu. tinggal mop kejap, pusing tgk dah dapat kat dia. kemain tenyeh, padahal tak cecah lantai pun. ater, mop lagi besau dr tuan kan?
dengan duk dlm walkernya, beriya nak mop lantai. haishhhhh.. ikut jelah.. klau penyapu aku tak kasik, kotor kan? mop ok la sket.
dek kerna kerajinan beliau, rumah kami takda tong sampah yg berisi sampah. sebab beliau suka memunggah.
penyapu, mop semua kena gantung tinggi, klau tak dia menjerit nak ambil. kita menyapu, mengemop, dia ikuttttttttttt je bontot. risau oh licin. sapu sampah kan habuk. jadi tarzan la mama.
then mama beli set cuci2 utk dia. ada penyapu kecik. sapulah awak hai anak. kemetot je penyapunya, tertonggeng2 sapu sampah. ahahaha. dapat kain, asyik lap meja, lap kabinet tv. guna kain tuala kecik dia yg buat lap hingus tu. sabaq jelah..
jangan awak kecik2 je nak sapu sampah bagai yeh, besar karang tolong mama kemas umah yehhh.. kena rajin, baru rumah kita cantik dan kemas kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...