Search This Blog

Tuesday, July 08, 2014

Beli tupperware, dapat kek

sapa beli tupperware ni angkat tangan!!
muahaha...
edisi pra raya kut ni...
beli tupperware dapat kek kat dlm tu.
seronottt..
ada 2 ketoi.
red velvet dan mocha.
sedap gak kek tu.
dah setel dah pun.
bagi mentua sket, bagi mak bapak aku sket, kami makan anak beranak sket.
bahagi 3.. adil ye dok?
hehehe..
tapi tupperware tak kasik la..
itu iolls punya...

beli ni melalui k.su.
gigih la akak aku sorang tu duk jual tupperware.
sesambil je katanya, tapi banyak btoi org beli.
dia jual murah kut.
aku duk tgk je iklan kat fb dia, duk tahan sabar.
end up, order gak sebijik..
kalah. hahaha..
klau beli sendri, harga ahli pun tak dapat murah mcm dia jual.
dia beli banyak, so dia jual murah.
sesapa nak beli murah, search fb dia, Tupperware Gemilang.
serius dia jual murah, percayalah.
jauh takda hal, boleh pos..
aku pun skang ni duk beli kat dia dah..
malas nak g stokis ambik sendri.
tapi nnt kena g bli jugak, takut kang kad aku expired pulak klau tak aktif.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...