Search This Blog

Loading...

Monday, January 05, 2015

2015


welcome 2015.
bye 2014.

2014 yg penuh dengan kenangan suka dan duka.
salah satu, dapat baby. syiokk..
utk malaysia, banyak kenangan suka dan duka juga.
semua tau kan?
tak payah tulis dah, malas..
hahahah..

dah masuk 5 january dah hari ni.
selamat tahun baru utk semua.
memasing update blog, buat azam tahun baru.
kan?
hehe..
bagus... tiap2 tahun buat azam.
tercapainya idokk..
tu aku la.
korang, maybe dah tercapai.
baguih2.
haishh..
aku ni?
set target, tapi kelauttttttttt..
muahaha..

tahun ni, umor dah jadi 33.
aishh.. ngeri..
sempat ke tak cukup umor 33 ni, kita tak tau.

jadinya...
azam aku tahun ni.. nak tambah pahala.
nak kejar dunia, kejar juga akhirat.
akhirat jgn lupa walau sesibuk mana pun kita.
nak kurangkan atau pun takmo dah yg lagha2 tu smua.
nak jadi insan yg lebih baik.
isteri yg baik.
emak yg baik.
menantu yg baik.
anak yang baik.
kakak yg baik.
adik yg baik.
kawan yg baik.
pekerja yg baik.
muslimah yag baik.
semua baik baik je..
gitu...

baik dari semua segi, Insyallah..
baiki diri, tampung mana yg berlubang tu.
kita cuba slow2.. istiqamah, mohon keberkatan dari Dia.

harapan aku, moga 2015 ni lebih baik dari sebelum ni.
dari semua segi.
utk aku, utk anak2, utk family kecik aku, utk family besar aku juga..
utk kawan2 semua jugak..
sama2 kita berdoa yg baik2 je yeh..







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...