Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 20, 2015

Do you want to build a snowmannnnnn?

Do you want to build a snowmannnnnn?

tak tau ayat ni memang saja la kan?
kekeke...

dah kata Amni minat pozen lah sangat, makanya mak yg prihatin ni cariklah si snowman nak bagi ke si anak.
baju pozen, toksah lah crita tak tau berapa helai.
coloring book, seliper, beg, botol air, mcm2 lagilah.
smua nak pozen.
doll anna dah ada. elsa tak payah lah.
dah bli anna tu seketoi cukuplah kut.

bulan lepas, kan lazada ada buat sale.
on 12.12 tu.
sesaja gatai klik.
jumpalah si snowman tu.
murahhhhhhhhhhh..
tinggal rm25 je.
so laju2 beli.


beli hari jumaat, hari selasa sampai dah.
aku guna alamat umah pak mentua.
klau guna umah sendri, posto datang, tak da org dah kena collect sendri pulak.
renyah..



memula Amni tak hairan pun tgk bungkusan tu.
dah buka, duk tergolek cenggini, teruih seronok.

" mamaaaaaaaaaaaaaaa!!
ada  snowman baek. ada olafffffffffffffffffffffffffffff! "

menjerit sronok.
dia panggil snowman baik.



comeylah awak olaf oi.
jgn kata anak, mak pun geram tgk.
hahaha..
tapi bila minta nak tengok, nak pegang kejap, kem salam kenit tu nak kasik.
kedek pulak yeh.
mama yg beli oi!


tengok la baju.
maknjang belikan.
kepit pulak olaf, cukup dah la tu.


acah2 adik dgn olaf.
tapi bila letak tepi adik, tak kasik.
Amni punya katanya.
benda baru kan?
mana bule share2..


siap bawak masuk tdor skali.
kawan2 yg lain smua ketepi, olaf dpt tempat spesel.
sronok habislah.

mama beli ni upah g skolah.
tapi skang ni dah lama, jemu sket dah.
so, adik bule pinjam..
klau tak.. jangan harap!


2 comments:

  1. Ohh, mcm ni pun ada jual eh..
    Tak xterfikir plak nk cari.

    Nasib baik hafni xtau lg psl frozen, selamat poket Abi, kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa.. hafni tak layan frozen ehh?
      xpe2.. xpayah lagi lagi bagus.. klau tak kang mak stress.. hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...