Search This Blog

Loading...

Monday, February 09, 2015

Dia pun nak pam jugak!

budak2 ni dia cepat mengikut kan?
nak2 umor baya Amni ni..
diorg belajar dengan melihat.
mendengar tu ada tapi lambat sket.
so, apa ko buat, dia tengok, dia tiru.
dah banyak kali sangat.
then kena lebih berhati2 nak buat apa2.
kang cepat je dia ikut.
kalau yg elok tak pe.
kalau yg sebaliknya.. haishhhh.

nak tau apa cik kuntum tu tiru mama kali ni?
























































































T_T
sabor jelah...

Mama : Amni buat pe?
Amni : pam susu la..
Mama : mana susunya?
Amni : dah habis dah..
Mama : napa dah habis?
Amni : tetek Amni kecik, susu takdok..
Mama : +__+


redho jelah..

2 comments:

  1. Budak2 kan... fasa tengah meniru sekarang... itu namanya sel2 otak sedang berhubung

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...