Wednesday, March 11, 2015

Breastpump : Malish lifestyle

dulu pernah share kan, aku guna breastpump manual.
terasa nak upgrade sebab lenguh oihhh..
so, marilah membeli pump letrik pulak.
dapat bonus kennnnn?

survey2 bagai.
google merata, tgk komen, review and testimoni.
usha poket juga, tu yg penting yeee... muahahaha..
so, terdampar kat 1 page.
takmo share page mana sebab aku tak berapa puas hati dgn servis dia.
beli ngan dia sebab tgk testimoni ramai yg beli ngan dia and antara yg paling murah.
tapi tak taulah btoi ke tak smua tu.
sebab ada je penjual yg kadang2 tipu je testimoni tu smua kan?
pm kat fesbuk tak balas, whatsapp pun tak balas.
konon jual banyak la, murah la, dapat free gift la.
tapi aku mesej pagi, ptg baru balas.
kita ni yg nak membeli haruslah bnyk tanya kan?
ada tu tanya hari ni lusa baru balas.
grrrrrrrrrrrrrr.. ko meniaga kan?
jgn la buat customer mcm ni.
aku dah fed-up dah, nak beli kat tempat lain dah.
seb baik dia reply gak pastu.
bila aku tanya, nak beli 2 set, baru lajuuuuuuuuuu jawab.
amboihhhh..
cepat je bagi details utk payment smua.
seb baik barang pun cepat je sampai.



teruja okeh!
dengan harapan, bila ada pump eletrik, susu iolls makin bnyk.
gitewww..
beli 2 sebab ada opismate tgh peknen, nak bli skali.



hasil google, ramai kata snow bear bagus.
Malish lifestyle ni produk snowbear jugak.
bekenan la jugak spectra tu, tapi harga tu tak berapa nak mampu.
ehek ehek.
yg ni mampu milik, dlm rm200++.
memula aku nak bli pump je sebab free gift dpt cooler beg, storage bottles & plastic dgn ice pack.
smua aku dah ada, so nak pump je.
tapi kata penjualnya, harga sama with free gift or without free gift.
hmmm, ambik la free gift tu kan?



free gift tersebut..



pump tersebut.
cantik sebab kaler pink.
hehehe...
tak berat sgt pun and saiz pun kompak je.




ada operation manual skali.
bule baca sebelum guna.

pump ni ada option utk massage breast dlu.
bagusla sebab merangsang susu tu before pump.
massage dlm 2 minit kut klau tak silap.
pastu automatik akan pump selepas massage.
utk suction pump, ada sampai 9 level.
boleh up kan kalau rasa slow.
nak guna pun mudah je, tekan je button yg ada kat situ.
tak susah pun.

bila barang dah in hand, dah start guna ada la part aku mcm eh, napa mcm ni.
so aku pun whatsapp balik kat penjual tu.
tak balas ok!
+__+
katanya ada money back guarantee kalau guna tak sesuai ke, sakit ke apa dlm masa sebulan.
aku beli awal bulan 2 camtu.
tapi, bila tanya, mesej tak balas pon.
meniaga apa oiii mcm ni.
pastu klau ada apa2, aku malas dah nak mesej penjual tu.
aku google jelah sendri apa yg patut.
nak share beli kata mana pun malas.
kang tutup periuk nasi dia pulak.
review dr org lain kata senang beli dgn dia sebab murah.
tu je, review lain takda.
heheheh..
takpelah..
yg penting skang barang dah sampai kan?

later aku share pasal penggunaan pulak..

7 comments:

  1. Sis.. hi..mcmna.. ok x guna breast pump ni.. tgh survay2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la... memula guna manual, pastu guna yg ni, rasa mcm manual lagi ok.. hihi

      Delete
  2. Replies
    1. klau kuat sgt tu sakit jugak la. pedih gitu. kena guna suction slow. tp klau slow, tak laju pulak susu keluar.. hehe

      Delete
  3. page mna tu,,bleh share tak? tkut jugak nak beli2 tkut tkena page tu jugak...naye je..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...