Sunday, January 09, 2011

seting'garden..


abaikan semak samun rumput yg meliar tu yek...tu bukan main point dlm cerita ni....ce korang tgk...ni pagar umah aku..kat depan umah...tu tiang porch depan..korang tgk baju yg melambak2 kat pagar tu..jgn salah paham yek..tu bukan lelong baju bundle okeh...tu jiran aku la tu..dlu masa pas banjir, kebetulan aku duk sapu kat depan umah tu, dia lalu..then dia bgtau nk tumpang sidai baju kat pagar aku sebab situ panas..lagipun baju dia banyak  nk kena basuh sebab kena air banjir..so, aku kasik la...
ni dah 2 3 bulan pas banjir....hari2 dia sangkut baju situ...aku sidai baju kat belakang, dia sidai kat depan...depan belakang penuh ngan baju...adeiiiiiiiiiii...mmg ruper setinggan dah wei...sabar jelah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...