Search This Blog

Loading...

Thursday, April 14, 2011

kepada geng kumpulan 8

entry ni ditujukan kepada ahli kumpulan 8, dari Gegar 1000 blog anjuran abg ben kita..aku pun join jugak..pas aku join tu, banyak hari jugak xbuka blog sebab umah aku banjir kan, so xdpt nak berbelog 3 4 hari jugak la...

bila aku bukak je belog, eh eh cam hairan plak..ramai yg komen kat entry tu..mekacih bebanyak..mekacih jugak kepada yg sudi follow..nnt ai g sana eh n follow korang2..banyak gak geng kumpulan 8 ni...insyallah, nnt ai g sana, tgk belog korang n sokong korang sama...n follow uols back!!

skang ni mak membz sket, xsempat nak bw..siyes, xsempat..tengah mabuk2 ni peel dia cam ek eleh sket..hehe..
dah free nnt, confirm i singgah.

mekacih sekali lagi kepada yg follow....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...