Tuesday, December 18, 2012

3rd annivesary bertiga : edisi bajet

yaaa.. dah annivesary ke tiga. sangat menarik sebab ulangtahun ketiga dan sudah bertiga. empat actually.. eheh
plan nak g jenjln, tapi xtau nak g mana. lagipun skang ni aku malas nak kemana2. 1st, sebab ada anak kecik. leceh sket la. bule, tapi aku malas nak merenyahkan diri. tgg dia besar sket. 2nd, aku maaaaaalas nak duk lama2 dlm kreta.. muahahah.. 3rd, duit xcukup banyak utk dihabiskan... kehkehkeh...
so, g makan2 jelah. being a wonderful wife yg slalu masak utk suami and suami yg suka mkn dirumah, sekali sekala nak kluar dinner kat luar, menggedik2 sronok.. bhahaha.
hakikatnya, aku pun sama mcm laki aku, malas nak kluar!

g bli kek kat SR dlu. 3 org, beli 3 ketul. tapi smua tu aku yg ngap. laki aku makan 3 mulut je kut. serba 1 rasa sekali. dia bukan suka sgt kek2 ni smua. amni mmg x makan la. saja beli 3. kata 3rd annivesary kannn.. satu utk amni, satu utk papa, satu utk mama. nampak sangat sebab utk mama yg terpaling besar. sesuai dgn tuan empunya badan. caitttt... of cos la aku amik choc indulgence. yg papa punya, baru, turkish delight. xsedap. mahal nak mamps, seketul 10 hengget. amni punya blueberry. feberet aku gak tu. tapi spoil, sbb budak tu g tulis amin. sapa amin? adik amni kahhhhhh? +_____+


nak ambik gambar bertiga sangat lah susah. jadi gini jelah. nak ambik gambar amni pun susah kemain. susah means, nak suh dia tgk kamera..

g mkn kat kuala perlis jek. request encik suami. ikut jelah. aku mkn 30% jek, lain dia bedal habis... well.. tengok tank la kan. xrugi bawak g mkn luar..

kami..

alhamdulilah.. dah 3 tahun. moga kekal utk selamanya. bahagia, murah rezki dan dipermudahkan segalanya. amin...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...