Search This Blog

Friday, December 21, 2012

makcik cleaner

budak ni pantang sungguh dengan penyapu or mop. sejak dia bule merangkak and bule duduk klau xsilap aku. klau nampak je penyapu, laju2 pegi. mop pun sama. budak2 kan, dia tgk kita buat, ikut la. now penyapu xleh letak sebarangan. kena gantung. mop pun dah sudah guna, kena simpan terus. klau tak, jadi mcm dm gambar tulah. dengan tudungnya, dgn penyapunya. mulut plak bising... haaaa, mmg mcm makcik cleaner.
taulah awak tu anak dara, tapi tunggu besar sket ye. nnt bule tlg mama sapu sampah and mop lantai.

tapi jgn kecik2 je rajin, besar kang maleh pulak. mmg mama balun dgn penyapu laaaa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...