Wednesday, February 04, 2015

Autumnz Joy Manual Breastpump

hari tu ada share pasal littel whiz kan?
ada beli barang sket.
hari ni nak share apa yg aku beli.



benda paling besar yg aku beli is breastpump.
Autumnz Joy Manual Breastpump.
1st time beli breastpump.
masa dlm pantang,duk servey2, tapi tak beli pun.
dah masuk keja baru beli.
kenapa beli manual?
saja.
test dulu.
lagipun anak aku dah tak full bf dah.
dah penah crita kan dlu.
tapi since susu ada lagi, kita pump jugak.
ada opismate aku pakai yg ni jugak, katanya ok je.

walau pump ni manual, so far ok je.
cumanya suction tu takla kuat sgt.
then, lenguh la sket kan?
suami suh guna manual dlu, test katanya.
klau ok, nnt beli yg eletrik pulak.
ikut aku nak beli yg elektrik trus je.



dapat seketoi pump, botol 1 and 2 spare part.
harga, RM89++ kat little whiz.
campur rm10 utk postage.
aku tgk ada 1 kedai kat perlis ni, harga pump ni rm125.
sokay la kan?

dah dapat barang, meh kita try.



1st trial, 20minit dapat 2oz.
sementara nak biasa.
lepas tu bule dapat 2-3 oz.
pernah gak dapat 4oz, tapi jarang la.
klau beza masa tu lama, dapat la 4oz.
susu aku tak la banyak sgt.

so far, ok la jugak guna pump ni.
cumanya lenguh sket la.
tapi once ko dah biasa, ok je pun.
tapi, yg elektrik lagi best la kan?
ko bule relax je masa pump.
dan... aku dah beli yg elektrik dah pun.
hihi..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...