Friday, June 01, 2018

1 Jun yg penuh emosi

Assalamualaikum..

hari ni 1 Jun..
0% GST utk rakyat Malaysia.
Alhamdulillah..

ada yg tak suka?? 😁😁😁



hari ni hati mcm tak berapa gembira..
berbolak balik.
duduk kat depan pc di meja pejabat ni, aku termenung..
then pandang kalendar.
hati mcm kosong entah kenapa
tenung je kalendar tu, pikir, apa hal dgn 1 Jun ni..
oh.. hampir lupa..
patutlah hati mcm berbolak balik..

anak syurga mama..
bila dah teringat, mula la nak emosi.
air mata mcm tak dapat ditahan2.
huhu..
kamu sentiasa ada dlm ingatan mama wahai anak.
setiap pagi mama tak pernah lupa kirimkan al-fatihah utk awak.
sentiasa!
dengan harapan kamu tenang di sana, berlarian di taman syurga.
dan semoga ada jodoh kita di sana nnt.
doakan mama juga sayang!

then aku pandang gambar anak2 aku, Amni dan Aniq..
Allahu.. perasaan ni berbolak balik
teringat pulak tadi marahkan Aniq.
sorry sayang!
mama tak sengaja termarah sebab awak asyik meragam.
mama tak cukup sabar layan kerenah awak.
mama patut lebih sabar layan kerenah anak2 mama setiap hari kerna moment hari ni takkan berulang kembali.

Lillahi taala mama sayang anak3 mama sepenuh jiwa.
mama tak boleh takda anak2 mama..
kamu berdua kekuatan mama dan papa..


Image result for al fatihah
pic from Google


Al-fatihah utk Muhammad Aqil di syurga, Amni Maisarra dan Muhammad Aniq Mirzaa anak2 mama..
semoga Allah merahmati kamu semua.. melindungi kamu, murahkan rezki kamu, permudahkan segala urusan kalian semua..

2 comments:

  1. Semoga anak kakyah gembira di syurga. AlFatihah.

    Selamat berpuasa kakYah, lama kami tak berblog, huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.
      selamat berpuasa juga.. saya pun dah jarang2 menulis. hehe

      Delete