Monday, March 01, 2010

MARCH

dah masuk bulan 3..cepatnya masa berlalu kan?
mcm2 dah ditulis utk aktiviti bln 3 ni..jenuh la...letih wehhh..hehe..blm start apa2 dah komplen letih...yaperrrdaaaa
okeh...1st,4h ni....kena pegi spital..checkup cam biasa la.ni kali yg kedua..
pehtu,next week ni ada anugerah sri gemilang..annual event..kena attend walaupun xdapat anugerah..hahaha..dah la malam.kena pegi sbb da attendant..wajib!aduss
pastu,14hb ni mieja kawen..kazen aku.of coz la kena pegi kan?masa wedding aku dia balik gak..mak dia,mak lang aku tu toksah crita la..punya la wat keja...ermm..bunga telur pun xbli lagik nih..kena bayar balik la kan?pastu start 13hb aku dah kena menyibukkan diri..ambik ciklan n family (yesss,leh jumpa amierah),pastu amik umi ngan abah kat kg.smua kena hantar g umah mak lang..dan hari senin 15hb tu aku kena kena cuti!!!huhu
16 ngan 17hb da kursus plak kat kolej komuniti..2 hari tu..asa cam dahpegi dah dlu kursus tu..pegi jelah skali lagi..dah org hantar...bkn mahal pun...
pastu 19hb cuti lagi...nak pegi penang..hantar family in law aku tu,pastu aku ngan hubby trus g taiping..kami overnite sana.(kena usha dah hotel mana nk checkin...xsabaqqq nk g tepennnnnn!!)sbb sabtu knurik paksu!huhu...haruss la kena attend knurik dia kan?reason?mau tau laaaaaaaaaaaaaaa
pas knurik dia bkl penang,knurik kat sana plak..hari ahad..pastu isnin tu nk amek cuti lagi..sbb mst sampai malam punya hari ahad tu..
so,sok lusa nk submit dah borang cuti...kehkehkeh


japg nk p ulu pauh...malas gila......tapi kena pegi jugak!uwekkkkkk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...