Thursday, February 24, 2011

entry ini tidak memerlukan tajuk..

tajuk xagak2....ni terpengaruh ngan iklan movie baru kat tv..' filem ini tidak memerlukan tagline '...ce teka cerita apa? hehe..filem Kembar Siang tu la....teringin nk g tgk, tapi tunggu review dlu, karang xbest, membazir je kan..skang ni kami laki bini kena berjimat cermat....aaaa...kita tgk la takat mana nk berjimat cermatnya aku neh...

skang ni sindrom malas+letih sedang melanda aku..nak hupdate belog ni, aduiiiiiiiiiiiii malasss ya ampun...nak BW lagila malas..buka blog, tengok2, pastu kuar...nak log - in pun malas, ni kan pulak nk buat entry..pesbuk pun sama..buka, tgk2 kut ada yg mengomen, balas komen..kat wall pun cam mls arr nak tulis apa2...ceee, bajet cam ramai org nk komen kat pesbuk aku..hahah

balik umah, pkul 6 terkelepet depat tv..tetiap hari cam tu...mlm jgn ko ajak aku g mana...xdak daya dah..bukan la malas sangat, tapi letih yg amat..kira bali keja petang tu bateri dah hujung2 nyawa dah..sampai umah, kiok terus..mlm, duk landing atas krusi depan tv tu jelah..paling hebat, pkul 9.30 tu dah selamat belayar. nak hebat lagi, pas maghrib pun dah padam..klau ada kesedaran, jaga tengah mlm tu bgn semayang isyak, klau xdak, pakai sadaqallah je isyak mlm tu...prangggggggggggggg** petirrrrrr..huhu

umah pun cam xterurus sket..basuh baju, lipat klau rajin,klau xrajin duk dlm raga tu jelah...nak pakai g lah selongkar raga tu balik...silap2 carik pun xjumpa...tersalah raga kain..muehehe

kena lak laki aku ni ngengada sket..tau dah bini jadik gini, lagi nak suruh aku masak utk dinner...hampesss...seb baik la xrequest bukan2..takat tanak nasik, pastu goreng daging masak kicap..dah, cukup..hidang, kemas smua dia...aku tunggu hadap je pas msk..xlarat dah aku...nasib la..

yg aku susah hati sgt neh, assignment xsiap lagik!! aduiiiiiiiii...cena nehhh..nak kena submit dah. sabtu ni nk kena tunjuk kat tutor dlu..last dah, pastu xleh dah..mampus haku!! sapa pandai Java ngan C++ arr? tolonglah haku yg lemah ini....pegi kelas br sekali cemana nak terer wat assigment....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ada ke yg bule tolong aku wat assignment ? nanti aku bayar laaaaaaaaaaa...tolong laaaaaaaaaa

kat opis tu aku berlakon jek cam aku hebat..padahal dlm hati....aduiiiiiiiiiiiii..letih nak mamp!! tidor awal pun ngantuk jugak kat opis...gilakkk!!



baru lagi ni...lambat lagi sindrom ni nak abeh........................................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...