Wednesday, August 17, 2011

15 ramadhan

ini kisah 15 ramadhan lepas.. br hari ni ada mood mau hupdate.
15 ramadhan hari isnin lepas. hr tu aku mcm mls nak masak. pungpangpungpang duk email ngan laki, ajak dia berbuka kat luar. seb baik dia ok. laki aku kan susah sket klau nak ajak  mkn luar. aku pun xberapa nak gemar berbuka kat luar, susah kan nak semayang smua...nak kena rushing2... nak plak duk mcm skang ni. plan nak kuar lepas smayang maghrib. blk keja aku beli kuih jek sket ngan air buah naga. air tu duk melambai2 bila aku lalu.. dah beli, balik minum, idok le sedap mana pungg..

dah kata xmasak kan, balik keja, bleh plak aku ngan laki tdor..hahah...dah kurang pahala puasa. aku xpe, sebab xpuasa punggg..heheheh...xpuasa, tapi xmkn apa sgt pun. ptg tu 2 kali aku muntah. pedih n sakit perut sangat sebab angin kut. tension btul. tu yg aku leh tertdo sama tu..

kami dinner kat kuala perlis, kat hai thien..restoren cina, tapi halal..sebab restoren ni dah berpuluh thn kut. org melayu pun ramai g sana.. sebab, sodappppp..
tu tgk la gigihnya laki aku duk masuk kuah ikan stim. masa order, amoi tu terkejut, sebab 2 org je nak makan tp sampai 7 menu! hahahaha...dasar tamak. dedua tembolok besar.. ikan stim tu yg xtahan. kuah dia sedap btui. ikannya aku xmkn sgt sbb aku xberapa nak jalan ngan ikan besar ni. laki aku yg ratah abis.


dah licin..gambar makanan xsempat nak amek. sebab dah lapar giler. sampai je lauk trus serbu. kena plak dia hantar satu2 lauk..tension jek nak tunggu. 1st order sampai sate ayam. sekelip mata jek sate tu habis. pastu baru nasi ngan lauk sampai...xtunggu banyak, blasah trusssss....

kailan ikan masin mkn spearuh je. ayam lemon pun xabis sebab ayam dia rasa mcm lama. aku yg gedik nak mkn, skali ayam dia camtu plak rasa. yg lain, smua selesaiii... aku mkn nasi sket je, lauk je yg bnyk. laki aku, nasi ngan lauk smua dia yg habiskan. mcm dia pun ngandung sama...hahaha...tau lah laki aku tu, bab mkn ko jgn cakap. siap kata kat aku, jgn duk tegur dia mkn, nnt dia sentap, dah xlalu makan.. bahahaha..xdak maknanya tua2 gitu nak sentap2 sampai xlalu mkn. klau budak2 yelah kut. klau dia yg sentap sampai xlalu makan...lega aku kut...hahaha

lama kan xtgk tuan tanah ? rasanya takat peknen ni, mood nak bergambar tu kelaut sket.. lagipun, muka aku teruk gila kut alahannya..mcm kena chicken pox pun ada...harap2 nnt pas deliver baby, smua tu back to normal la...


nak tgk tuan tanah kedaung??


--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--




sapa la besar sgt nihhhhhhhh....haishhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...