Wednesday, December 21, 2011

angry birds la pulak

skang  ni smua tau, fenomena angry birds yg tgh mengganas di muka bumi nih. klau xsilap, game dia kluar bulan 7 ke 8 camtu. time aku ngah peknen. menggedik suh laki download game angry bird nak main. aku mls nak carik, nak main jek. laki aku tanya dlu menatang apa angry birds tu.. dah download, ooo, game, tembak kepala vavi rupanya.. kekeke
dah download, leh plak berebut laki bini nak tembak kepala vavi hijo tu..

masa ngah peknen tu gak la bleh tingin sesangat nak bli kepala angry bird tu. lalu depan 1 kedai tu, nak nangis dah sebab tergedik2 nak jugak. laki aku xkasik beli, dia kata nnt dia carik kat padang besar.. ok, ikut jek. sebab aku xkoser nak g bli sendri, nak laki belikan.. pastu aku kan kena masuk wad. yg 1st, semlm jek. dah blk, esok kena masuk lagik. tetiba, tghr tu time melawat, laki aku bawak meh kepala angry bird merah tu.. aaaa soka sokaaaaa! xsempat nak g carik kat padang besar, bli jek kat kangar. esoknya tu aku dah beranak dah.. seb baikkkkkk sempat! pastu dia tanya napa duk letak dlm plastik tu jek, amik letak kat atas katil la dah seblm ni gedik nak sgt. ko gila ke hapa. kang org tgk, apa lak org kata. dah tua2 nak bli toys lagik. malu ar kan.. tapi dah peken, belasah jelah. mlm tu amik gak peluk.. ngehngehngeh.. tenkiu papa. sayang kamu ketat2! - dah peknen, laki layan la. mengkalau skang ni nak bli, hoiii, sohih laki aku kata bini dia buang tebiat!

tu ha yg jadik idaman hati. ngidam ntahapahapa. dah senget benget dah kepala angry birds tu. kena sental kaw2 dah. hana klau meh umah aku, "mashu, nak amek ali birds" .. hahah. tu, sinchan ngan buah stoberi tu laki aku bli masa aku peknen thn lepas. buat teman mama katanya. peknen kali ni, kasik angry birds plak.. patutla kecik2 dlu amni muka masam... kakaka


g padang besar sabtu lepas, bli bantal ni kat amni.. konon2 la kat amni, mcm la budak tu tau kan.. mak plak yg lebih2.. hehe.. saploh hengget jek 1. tapi xbest sebab lembik. elok la kasik kat amni

buh kat kunci keta plak.. aku suka sebab angry birds ni merahhhhhhhhh.. kaler lain xmo.

tengok kat kedai, kat pasar mlm, oi mcm2 eh diorg buat. baju, slipar, alat tulis, botol air, mcm2 la. ikut hati nak jek bli. tapi sedar diri la dah kertu kak yah oi. bagi budak2 dah la kut. tapi, nak carik tshirt plak pasni.. mampos la kena kutuk ngan laki aku klau dia tgk aku bli baju angry birds tu nanti..  ahhh, ada mak kesah? hidup kena ceria ye dok?

skang  ni duk layan game angry birds kat henpon plak. kat lappy puas dah main. laki aku download mcm2 jenis dah. angry birds rio, season, smua ada. main sampai lebammm.


yg xjumpa lagik kat pasaran, toys angry birds yg kaler maroon tu.. yg ngemok tu. yg lain, kuning, hitam, biru, smua ada dah.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...