Thursday, June 13, 2013

Fast and Furious 6

Semlm mak2 g nengok wayang. Ladies night lagi.. Walau memasing anak 2,3 iolls layan ok citer fast n furious.. Aku ajak skali roomate aku join. Beriya siap, call public cab, skali cab nan hadooo. End up kak ieja kena jemput jugekk..
Lama oh xtgk wayang. Masa peknenkan amni ada gak tgk. Pas amni kluar, nan hadooo. Ketagih ooo.. Tgg amni besar sket aku angkut dia tgk wayang skali.

Syoook habaq hang citer ni. Korang kena nengok. Sapa yg mmg follow haruslah lengkapkan siri 6 ni kan? Kali ni best. Aku mng suka citer2 action nih. Action kali ni dasat2. Tumbuk2, gaduh2 torentto ngan the rock terbaek! Macho habis walau memasing dah tuo. Badan ketak2 auwww. Aku terjerit2 jugak. Feeling kena lambung ke dinding dgn the rock. Lawak pun bule tahan. Meriah panggung. Race kreta pun dasyat.. Ko mampu curik kreta kebal tentera? Siap meletup kapai terbang.. Dasyat hoh..
Hero dah tentu menang. Meletop terbakar bagai, hero mesti kluar jugak walau dah kena balun 3 suku nyawa. Yg jahat haruslah mati katak walau berjuang hingga ke titisan terakhir. Misi gagal bro! Itu standard. Tapi ada gak part yg ko tak jangka akan berlaku, at the end la..  Apakah? Kena tgk la der..

Tapi klau korang tak tgk the previous part, mungkin kurang paham sket la. But no hal sbb ada flash back..

Kesimpulan adalah best! Sesekali bajet duk drive kreta diorg. Huii.. Lajuuuuuu. Klau kat msia, aes pun xsempat nak snap. Hahaha..
Tengok skali lagi pun boleh. Iloikee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...