Friday, January 16, 2015

Emosi semasa memandu | Lelaki vs perempuan

pagi tadi dengar radio ERA.
crita pasal siapa lebih emosi semasa memandu.
lelaki atau perempuan.

klau tanya aku..
jawapannya ialah..


perempuan!!

bahahaha..

 Google


ini merujuk kepada aku dan incik suami.
contoh terdekat lah..
klau kami berdua dlm kreta, yg lebih emosi haruslah bini.
padahal yg drive ialah suami.
yg teruk tekan brek, masuk gear, nak mencelah bagai, suami.
tapi bini yg bebel lebih.
hahah..
rasanya korang pun sama kan?
ngaku cepat..

laki aku bawak kreta laju yarabbi.
kawan2 dia smua tau.
dia bawak laju, tapi cermat.
mencelah sana sini tapi masih berhemah.
ada org bawak laju tapi mcm hampes.
mencelah pun tak beretika, main selit je.
yg tu selalu dapat makian dari aku.
geram kott..
nak mencelah tu bule, tapi biar beradap sket.
jgn bajet smua org driver f1 mcm awak.
kena makcik2 ke pakcik2 ke yg bwk slow and steady, tetiba ko zupp mencelah.
tak pasal2 melatah org tua tu tertekan brek mengejut ke, terlaju ke, terlanggar apa2?
acaner?
aku slalu marah suami bila dia bwk kreta laju.
dia wat lek wat pis ja. tekan buat taktau mcm xdak apa.
kita yg kat sebelah ni duk tekan brek sama dah.
hehe..

pastu bila ada yg agak kuangajo bawak kreta melintas depan kita.
laki yg drive tekan brek mengejut, pastu drive balik mcm takda apa..
tapi co-pilot kat sebelah ni..
dah mula )&(*^*($^^@$%@($@)$*@
haa.. gitu.. paham?
hahahaha..
perempuan kan emosi lebih sket.
dia mcm takda apa2 sangat. aku dah bising itu ini itu ini.
kalut lebih..

klau aku yg drive sendri?
lagi laaaaaaa..
hahahah.
ada yg kongajo lalu depan, siap la mendapat.
dapat &%*^%*(^*^(*.
aku sendri, dapat dosa. hahahaha..
takat maki hamun jelah.
kadang2 klau geram, hon panjang 1 kali.
lantak.
tak pun bagi lampu sket.
kut nak kluar g hentak bonet ngan stering lock tu tak kut.
takuit.
ehek ehek.
lain la klau yg cari pasal kan?
klau cilok tapi lepas, sokay la.
klau cilok tak lepas, hemtan kreta gua.. lu silap besar bai..

uishh.. kadang2 jadi geram oih.
cuba la bawak kreta elok2.
klau semua org bawak kreta berhemah, ikut peraturan, takda la org nak emosi masa drive kan?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...