Wednesday, January 28, 2015

Little Whiz

nak kenalkan pada mak2 1 online shopping barang2 baby yg beshhh..
iaitu little whiz.
little whiz ada segala maknek barang baby, barang mak baby untuk nursing smua.
stroller, carseat, botol susu, baju, mcm2.
segala jenis brand ada.
ko cakap je. berlambak.
pitam nak pilih.
dari yg murah ke yg mahal.
janji ada duit, smua jadi.. muahaha..

aku slalu jugak beli barang kat little whiz.
sejak dari amni dlu lagi.
sampai skang ni.
dulu page dia lain, now dah update.

tak la selalu sgt sampai tiap2 bulan beli.
kadang2.
sebab aku tak minat sgt online shopping.
tapi dgn little whiz ok, sebab beli benda yg dah tau cemana rupa dan keadaanya.
aku duk beli botol susu, puting.
mcm tu jelah pun.
so, dah tau kondisi, takda hal nak beli.

baru2 ni ada membeli sket.
utk nursing pulak.
kebetulan ada sale, so jimat banyak dari beli di kedai lain.
little whiz ni bagus.
ada system smua.
senang je nak beli, klik2, dah siap.


pembelian aku buat on 8 dec.
pas beli smua, buat online payment, terus dpt email confirmation.
petang sket dah dapat tracking number.
pantas..
10hb, barang dah sampai.
yay!!






inilah dia barang yg aku beli.
smua ni utk adik baby.
aku dah check, mostly barang kat little whiz lagi murah dr kedai lain.
online store and kedai.
kos pos utk smua ni baru rm10.
so, jimat bnyk.
later aku share apa yg aku beli pulak ye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...