Thursday, April 16, 2015

Malish Lifestyle BreastPump to let go

guys...
aku nak let go breastpump aku ni.
ada entry pasal tu.
klik sini.



aku pakai 2 bulan je.
beli bulan 2 2015.
warranty masih ada.
comel je pump ni, pink kaler lagi..
ringan, tak bising and senang nak guna.


brand ni antara yg best review klau korang google.
aku beli pun sebab baca review jugak.
siapa yg nak, pm aku laju2.



ada pump, usb kabel, charger, botol susu, beg bunjut.
warranty pun ada tu ha.

harga?
pm aku laju2..
special price aku bagi siap free gift smua tu.

korang boleh google pasal bp ni dlu.
tengok review, tgk market price.
pastu pm kak yah..
kak yah bagi diskaun baik punya.
sebab kak yah dah guna 2 bulan kan?
tapi bp tu masih tiptop.
10/10.
yelah, guna pun 2 bulan je, takda rosak ke calar ke apa pun.
daripada duk simpan saja, baiklah aku jualkan murah2.
jgn risau sebab bp tu dah jadi second hand, sebab keadaannya masih mcm baru.
kotak smua ada lagi.
mcm baru beli.
beli bulan 2 hr tu je pun.
mcm baru, seriussssssssssssss..
nak details pun boleh, sila pm aku.

Update : Sold

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...