Thursday, February 04, 2016

Cuti panjang

start hari ni iolls cuti..
sampai selasa.
6 hari.
wohooooo..
pastu rabu kang malas nak masuk opis..
hihi..

cuti panjang sebab nak g holiday.
g kenduri sebenarnya.
anak jiran sebelah umah mak aku.
dah mcm sedara la walaupun jiran.
bertemu jodoh org jauh..
nun di Kelantan sana.
then mak aku ajak join pegi kenduri tu.
sesambil jalan2 makan angin.

memula mcm malas la hai.
cuti panjang kan?
raya cina pastu cuti skolah pulak.
taulah sesak tu camna..
tapi sebab pegi khamis, ok la kut.
pegi awal sebab nnt kenduri sebelah sini hari isnin, 8hb tu pulak.
kalau tak dah tak payah ambik cuti sebab public holiday.
kenduri kat Kelantan hari sabtu 6hb tu.
selang 2 hari.
jenuh letih la pengantin nanti..
hihihi..

dah lama sangat tak pegi Kelantan.
arwah tok chaq (ayah kepada abah aku) org kelantan.
so, ramailah sedara mara kat sana.
last pegi jumpa sedara masa aku umo 15 tahun.
lama gila kuttttt..
dah umi and abah ajak, so jomlah kita pegi sana.
bule la singgah umah sedara mana yg ada, yg ingat lagi.
aku mmg tak kenal la, abah la yg kenal lagi.
yg tinggal pun sepupu2 dia ja..
mak pak sedara banyak yg dah takda.

moga perjalanan pergi balik kami selamat dan lancar.
excited Amni bila bgtau nak pegi jalan2.
syok tak payah pegi sekolah.
amboi sangatttt..
mak pun excited gak nak pegi ni sebab dah lama tak pegi sana.
harap2 tu seronok la..
dah lama tak g jalan2 ngan mak pak aku.
abah tu susah kut nak ajak jln2.
kalau takda sebab, takda kerja yg betul2 penting mmg dia tak nak join.
duk umah lagi best kut..
sama mcm aku jugak rasanya tu..
hahahha...

so, happy holiday uolls..
cuti panjang kita...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...