Thursday, February 22, 2018

Salam Khamis

Assalamualaikum..

Ya ampunnnnnnnnnnnnn, bapak malas nak update blog.
terus terang cakap, malas and takda mood.
dah kenapa entah la..
bnyk je cerita. seminggu tu ada 2-3 kali jugak buka blog then blogwalking.
tapi nak menaip tu malas.

terpanggil sket hari ni sebab tgk ada bnyk komen kat entry lama.
aku perasan, bila kita share review pasal apa2 barang atau produk, share tips, memang bnyk org komen and hits tinggi.
entry merapu ni, hmmmmm, sedih. hahahah
aku sendiri pun, kalau nak apa2, google, then jumpa org review kat blog, yg tu baca dulu.
kan?
zaman sekarang ni, seeeeeeeeeeeeeemua org akan googled everything.
dari tanya pendapat mulut ke mulut yg kadang2 propa je, baiklah ko google.
at least ada bukti saheh sket.
tanya2 org, ada ja yg tak tau tapi nak jugak bagi pendapat sudahnya kelaut.

so, doakan aku rajin menaip lagi walau hari2 mengadap pc and lappy. kekeke...
keja perlu diutamakan weh..
weekend kalau rajin aku update.
kalau lah..
semester ni subjek berat sket aku ambik.
subjek Java dan ni kali kedua sebab repeat.
repeat okeh.
bhahahhaha.
but now, masih blm start buat assigment lagi. ada yg pakar Java kat sini kut blg tolong aku?
sikit je lagi nak habis ni..
stress dah aku tak habis2 mcm kan ambik PhD. hahahahha

so, see u next entry ya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...