Monday, June 17, 2019

Deco simple bilik anak dara

Assalamualaikum..

lari dari cerita raya sat.
nnt sambung balik hehe

deco bilik Amni lama dah buat. cuma berperingkat.
sikit je pun nak buatnya tapi nak sudah tu alahaiiii
sebab nunggu pak incik nak drill rak tu berjangguit.
sabaq jalah.



simple2 ja pun.
modai pun ciput.

frame tu dari Ikea. asalnya kaler pink, tapi aku cat kaler putih.
sebab saiz ni takdak warna putih.
ada tapi patern lain, mahal hahaha
aku guna cat spray je senang keja.
gambar tu aku google, edit dan print A4.
ada 2-3 design aku buat, pilih mana berkenan.
pastu aku lekat je guna arcrylic tape tu.
malas nak tebuk2 dinding.
lagipun frame ni ringan.
pakai tape pun tahan tak jatuh.
letak la 3-4 tempat Insyallah elok melekatnya.

rak tu from Ikea jugak.
aku beli kat PS sini.
tunggu pak incik nak drill pasang tu adoiiiii berjanggut.
ni pun ada lagi frame nak pasang kena tebuk, tak jalan lagi  pun.
klau dia bagi aku tebuk ja sendiri senang keja hehe

pasu bunga kecik tu tak ingat la from Kaison or Mr DIY.
lama dah beli.
pastu baru2 ni beli lampu kecik kaler pink kat sebelah pasu tu.
yg tu from kedai Eco ja.



lampu liplap uolls
hehehe
tapi takda la pasang selalu, sakit mata la pulak.
syok Amni tgk bilik dia lawa.

deoc murah and simple.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...