Tuesday, December 10, 2019

Cemburu Seorang Perempuan

Assalamualaikum..

Image result for cemburu seorang perempuan

korang layan tak drama ni?
habis lama dah, now dah ganti cerita baru
aku layan.
tgk kat youtube ja. takda 1 episod pun layan kat tv live
smua kat youtube. tak sempat weh
crita ni pkul 7 every weekdays.
mmg tak sempat la nak tgk kat tv. hehe
blh ja record, tapi tgk kat youtube jelah, iklan smua dah cut hahaha
aku layan ptg2 masa aku masak tu and nak tgg maghrib tu.
dan akan delay sehari.
but sokay je.

cerita ni pada aku best!
jln ceritanya lain dr drama biasa tak septikal tak meleret cinta melankolik bagai.
emosi mmg terganggu bila tgk ni.
biasalah perempuan, bab laki kawen lain mmg mudah emosi haha
tapi cara kawen lain tu tak sama mcm cerita lain.
bila bercampor antara cinta dan pengorbanan seorang sahabat.
susah jadinya.
dah aku pun terbawak2 emosi drama ni.
pastu marah di Dhiya bila dia ikutttttttttt ja apa si Emi tu minta.
haishhh
kenapa tak tegas sket. kenapa tak pertahankan hak ko.
ha dah mula dah emosi kakyah heheh

Image result for cemburu seorang perempuan

barisan pelakon pun mantap.
mudah bila ambik husband n wife berlakon.
pegang ke pelok ke takda hal.
tapi drama ni tak keterlaluan watak romantiknya.
pada aku, the best actor is Emma Maembong.
memang menjadi wataknya.
meroyan.. ko ingat senang nak buat
aku follow ig dia. ada dia bgtau, lepas berlakon drama ni badan dia sakit.
sebab watak dia bnyk kena menejerit. nak lontarkan emosi tu, tak mudah.
drama2 lain yg dia bawak pun semua menjadi. she's a good actor pada aku.
talented.
Amyra Rosli pun not bad. muda dan talented jugak.
pastu lawaaaaaaaa. haish suka tgk dia.

episod yg awal, ok.
masuk pertengahan lepas bapak dia meninggal sampai episod last, mudah buat aku sebak and menitik air mata.
si Amyra tu mudah nau kluar airmata. dah kita pun terikut sama...
bab keluarga ni mmg mudah buat kita sayu kan?



Image result for cemburu seorang perempuan
novel tersebut.
ikut novel, lagi kejam watak Emi.
tapi dlm drama ni sikit ja. bnyk yg diubah.
maybe nak sesuaikan dgn keadaan.
tapi tetaplah terbaik.
aku pernah baca novel ni dulu.
memang sedih.
now, ada yg carik  novel ni. mencanak2 naik harganya.
novel lama nih..

yg blm tgk drama ni blh cari kat youtube.
recommended!
aku now semua drama layan kat situ ja.
tak sempat dah nak tgk tv. malas berebut sama hahah

* pictures from Google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...