Friday, December 16, 2011

grrrrrr.... seb baik hari ni hari jumaat!

pagi2 dah bikin hati aku panas!
sket lagi mau ngamuk jadik anaconda.. eh xla teruk sgt sebenarnya, jadik ular tedung je kut. tapi duk berhalusinasi lebih, ginik la jadiknya.




walaupun marah, tapi aku feeling omel2 jek...cam binatang nih... kucing klau marah pun comel kan? tapi org yg dah roper naga tasik cini nih, klau marah omel ke? **pangggggggggg

aku jenis yg xsuka cakap bnyk kali. xkira la ko sapa pun. nak ulang benda yg sama 2,3 kali. cakap skali mcm tu jugak, cakap lagi 2 kali, gitu jugak. kali ketiga nak cakap benda yg sama, mau ada amukan sket disitu. time tu volume dari nasyid dah nak dari rock dah. kena aku jenis yg kekadang xleh nak control temper ni. mmg masak arr.. sebab tu 1st time cakap, aku akan cakap elok2 and bgtau detail. sebab aku sendri xsuka klau org duk ulang benda yg sama walhal ko dah paham. sakit hati kan? mcm tu jugak la bila kita duk ulang benda yg sama kat org, pastu buat xtau. mmg nak matik la..

bila pagi2 mood dah kelaut, silap2 1 hari ginik  jek. tambah2 klau ada yg perkara yg bule buat aku marah lagik! sebab tu pagi2, aku xsuka klau nak marah2 ke moody ke apa ke. sebab pagi tu permulaan hari kita. time aku duk siap pagi2 nak meh keja, slalunya time duk depan cermin, bila nak pakai lipstik n tudung, aku akan senyum2 depan cermin tu. pada aku klau senyum pagi2 tu, insyallah, elok la hari ko. tapi pagi ni xsempat nak senyum dah. tinggal aku xhempuk jek cermin tu skali...

seb baik gak hari ni hari jumaat dah. sok dah cuti.. klau x, besok pun nak jadik gini lagik ka???
lagipun hari jumaat xbaik marah2 kannnnnn... :)






pagi2, time kalut2 nak siap meh keja, amni adalah sangat menyenangkan. hari aku keja, blh plak dia bgn awal. maybe sebab aku buka lampu n ada bunyik2 sket, tu yg dia jaga awal. tapi dia xkaco. nak mandi, nak smayang, xdak hal. dah kasik dia minum kenyang2, duduk lah dia duk main sensorang. dia mcm duk tgk jek mak dia ke hulu ke hilir duk siap. ngan kerja umah lagi yg nak kena setel. dlm pada duk kalut tu, klau agah dia, eh sengih2 pulak budak masam nih. sangat tenang rasa jiwa ni. hilang smua penat2 tu bila tgk dia sengih2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...