Friday, May 18, 2018

Mothers Day

Assalamualaikum..

dah lepas hari ibu, tapi nak wish jugak Selamat Hari Ibu utk semua ibu2 yg baca blog ni..
hari2  hari ibu kan? heheh

takda apa yg special tahun ni.
anak kecik lagi, tak paham sgt apa benda la hari ibu tu kan?
sokay, mak kau ok je.. hehe

kat mak aku pun takda apa tahun ni.
sebab dia kat rumah adik ipar dia, lepak sana.
mak sedara aku buat kenduri hari Jumaat tu.
saja, kenduri kesyukuran, nak sambut puasa.
diorg g jemput mak aku bawak g tidor sana.
hari Sabtu malam tu diorg bawak mak aku skali keluar g mkn2, then potong kek hari ibu.
buat utk mak diorg lah, skali dgn mak aku. hehe
esoknya g jemput mak aku, wish skali dekat dia..
dulu ada hantar bunga ke dia.
pastu dia marah, takyah hantar dah katanya. membazir.
aduhai umi ku sayang..
bunga ke duit ke, apa pun takleh basa jasa mak kita ni kan?
tak terbalas..
balas dengan kasih sayang dan doa kita utk diorg.
hari2 sedekahkan doa dan al-fatihah utk diorang..



daripada anak dara nan sseorang.
bila tanya, takda hadiah ke utk mama?
dia cakap dia takda duit nak beli. hehehe
tenkiu kakak.. duk diam rupanya ada keja dia.


sokay kakak..
awak dengar cakap mama, jadi gud girl, tu hadiah utk mama dah tu.
mama love u and adik soooooooooooooooo much!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...