Tuesday, May 21, 2019

ALIF SATAR & RAIHAN - Sesungguhnya 2019 ( LIVE ) ( JAMMING HOT )

Assalamualaikum..

 

aku tgh gila layan lagu ni.
suka!
sebak wei bila ko sungguh2 dengar setiap bait lirik.
dan alunan yg sgt best ni, buat kau tersentuh.
aku tahan je air mata ni dr menitik sebab ada opismate sebelah ni ha.
huhu.
tapi serius sebak, entah kenapa.
tersentuh betul hati dgn cara penyampaian dan liriknya.

lagu2 Raihan ni kita dah dengar sejak kecil.
lama dah diorg dlm arena nasyid ni.
lagu2 diorg dah sebati dgn kita, dah blh hafal.
now bila buat comeback dgn Alif Satar, ohhh i love!
suka sgt combination diorg. best sgt sgt!!
pilihan yg tepat!!
Alif Satar ni artis yg serba boleh.
nyanyi boleh, berlakon pun blh dan aku sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa stail dia, mengacara pun best tak merapu meraban pelik2 tapi tetap majlis tu best.
masa dia mula2 masuk dlm industri, tak minat sgt.
sebab lagu dia mcm tak berapa aku suka, tapi not bad la nak dgr kadang2 tu.
bila dia start berlakon, oh aku suka.
dia speaking, stail dia berlakon, aku suka!
tak hensem mana tapi sweet.
muda lagi dan dia blh pegi jauhhhhhhhhh dan jadi lagi bagus soon.
artis yg bersih takda kontroversi pelik2.
suami yg baik and ayah yg baik jugak.

aku follow IG Alif, so mmg dah tgk dia share pasal ni.
video pendek kat IG diorg nyanyi live, ya ampun, suka!
lagu Sesungguhnya ni yg diorg duet and rakam semula and buat arrangement muzik baru.
lain dan lagi best dr yg asal.
bila tgk kat Youtube, sambil layan sambil baca komen, Allahu, suka sgt dgn penerimaan masyarakat kita.
rata2 semua suka!
ada 1 video pendek kat IG dia, nyanyi dgn Raihan lagu Iman Mutiara.
best oih!
suka sgt, ulang2 dengar hahaha.
music tu best, lirik lagu pun best.
tolonglah record lagu tu sekali selain dr Sesungguhnya ni.
aku now lagi suka dgr yg live dr yg record. haha
walau live, suara diorg, harmoni tu takleh bawak bincang weh.
ni sejenis makan kaset ke apa ha..
mcm record je. suara takda sumbang langsung.
ingat senang ke nak nyanyi live suara best cenggini?
10 bintang kakyah kasik!!

korang, silalah layan sambil pejam mata.
aku dgr ni pakai earphone.
serius menusuk kalbu wei.
love sgt taktau nak habaq.
puasa pulak kan, takyah la dgr yg pelik2 tu smua.
baiklah tambah pahala dgr lagu ketuhanan mana tau blh lembutkan hati kita sama.
aku yakin korang akan suka.
entah yg dislike video2 ni kat youtube tu apa yg diorg pikir. moga dapat hidayah. hehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...