Thursday, May 02, 2019

Avengers Endgame

Assalamualaikum..

sapa dah tgk Avengers Endgame kita geng!!
hahaha



ni antara movie series yg aku follow.
dan aku suka. hehe
follow rapat tu tak la sangat, ala kadar saja.
aku suka action movie mcm ni.
maybe sebab para pelakonnya dan jalan ceritanya.

lepas tgk Infinity War yg thn lepas kan dah keluar sequel yg ni.
pastu bila duk keluar kat youtube sket2, haishh masing2 duk cerita kat opis.
opismate aku ni ada yg follow rapat so pakat seronok cerita.

10hb April aku dah booking tiket show 28hb
gigih dok? hahaha
asyik la remind sang suami jgn nak kemana2 ehhh
sabar jelah dia layan aku.

24hb tu keluar movie ni.
then ada 2-3 org opismate aku dah pegi tgk.
esoknya datang opis nak cerita.
aku siap pesan sapa cerita aku tumbok hahahah
jgn nak buat spoiler ehhh
hari ni masuk keja, kemain eksyen nak sesama cerita kat opis sebab dah tgk hahaha
perangai membongak je masing2.

cerita 3jam wei.
anak2 aku nak kencing la apa la. adoihhh
gilir2 keluar ngan apaknya
mujurlah dapat hall 4 sebelah je toiletnya.
Aniq tu jemu, puas main tangga (tak kacau org).
dah mkn popcorn sudahnya tidor lepas sejam lebih camtu.
awal2 cerita tu mcm boring sket tu yg dia pun membosan.
bl dah dia tertidor baru la nak lawan2. rugi aaa
tu yg ambik gambar pun berdukung je sebab baru bangun tidor.
kena pulak time yg aku pilih 2.30 ptg. habis pkul 5.30 camtu
lama woh. sayang oo nak bangun dari kerusi hehe

kalau ko tak follow series Avengers yg sebelum2 ni or series from Marvel yg lain, ko mcm terbangang bangang la sket nnt. hahaha
so far, bnyk yg aku dah tgk. paling latest is Captain Marvel.
yg tu pun aku tgk hujung2 dah. laki aku malas nak pegi.
ajak jugak sebab dah tau ada part dia dlm Avengers Endgame.
kang tak tau mana datang super hero sorang ni. kan dah tak feel hehe

series kali ni best jugak la.
kelakar ada, sedih ada.
sedih bnyk la. huhu. sesuai la nama Endgame tu.
ikut aku, aku lagi suka yg Infinity War.
sebab Captain America ensem woh hahahaha
tak la.. semua series best.
kena ikut kena faham supaya tak kelihatan bangang and wonder why this, and this. ngehngehngeh
hari tu, penuh panggung sampai ke depan.
pastu bila ada part yg best, pakat sorak wuuuuuuuuuuuuuuu.
hehe meriah aa
bila last pakat tepuk tangan.
kiranya tu semua peminat tegar la kut.

so, korang dah tengok ke belum?
jika belum, laju2 beli tiket.
sebelum masuk panggung tu, kencing sesiap. hahaha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...