Monday, October 14, 2019

Suprise Birthday Party for Aniq

Assalamualaikum..

kisah besday Aniq.
takdalah party beriya sangat pun..

actually balik dari konvo hari tu, kami singgah Taiping.
singgah ziarah kawan2 kat sana.
aku bgtau dirong pun a week before.
tak berani nak bgtau awal kut lah tak jadi kang kesian ke org kan
hehe
awal tu masa plan dan bgtau pak incik. whatever pun nak singgah jugak hahaha
rindu kawan2, rindu Taiping.
diorg kawan baik aku dunia akhirat Insyallah.

pagi Isnin tu, kami bertolak balik.
setel check out di Regalia Suite, then ke OUM utk return jubah.
pastu singgah nearby beli hadiah besday Aniq.
then terus balik tapi singgah Tanjung Malim, pegi UPSI tengok adik lelaki aku yg belajar kat situ.
dah alang2 lalu kan? tapi dia ada kelas so kejap jelah jumpanya.
pukul 3 dah keluar terus ke Taiping.
sampai sana dlm pukul 6.

bagitau diorg dlm group wasap, nak singgah rumah kakcik sebab dah lama tak pegi.
nun 6 tahun yg lepas pegi rumah dia hahah.
so beriyalah diorg buat persiapan.
yg ada kat Taiping is kakcik and chaq. eh kak intan jugak.
ada kisah pasal bff aku ni kat sini.

sampai sana, mula dgn drama airmata dlu la of coz hahaha
kakcik mula dulu sebab mak aku ada skali.
lama sangat tak jumpa mak aku dia kata.
kami kenal semua family sesama sendiri dari dulu lagi. since 2000.
pastu masuk rumah tgk eh ada deco besday.
rupanya Chaq buat kek besday utk Aniq.
sebab tgk aku update hari tu besday Aniq.
Allahu... tenkiu sangat sahabat!
Aniq pun speechless tgk semua tu walau simple saja.
sebab bagitau dia nak singgah rumah kawan mama.
sekali ada seprais utk dia..
kemain sengih.



simple but meaningfull.
sampai gitu sengihnya..
seronok sangat dia.
budak kan? asal besday, ada kek memang seronok habis dah.



so, jom potong kek.
yay!!!
jimat mama tahun ni takyah buat kek dah utk beliau hahaha
tu yg tengah ambik gambar tu yg sponsor kek.
dia mmg bakers now.
hebat dah, dulu masak apa pun tak reti hahaha



the cake
asalnya dia buat kek ni utk celebrate konvo aku tu lah.
pagi tau tgk aku update besday Aniq, so dia tambah nama Aniq.
dia cakap sorry la mcm tak sesuai kek ni utk Aniq sebab bunga2 tu.
Allahhhh. ni pun ok sangat dah.
tenkiu sangat sebab ingatan korang kat aku sentiasa ada.
sentiasa buat aku happy, selalu buat seprais utk aku dari dulu.
anak happy, mak pun happy.
kek pun sedap choc indulgence.
Aniq suka, siap tapau bawak balik sikit. tak termakan mlm tu.
bizi nak sembang yg mak2 pun hehe..

btw, tenkiu sangat for the suprise party.
walau simple, tapi besar maknanya pada kami anak beranak.
ingatan tu lebih penting dari semua kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...